Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Cancer is in the air...Everywhere you look around

ΔΕΗ ΚΟΖΑΝΗ - ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ


Πηγή: http://ymagblog.blogspot.com/2009/03/eima.html

Μα καλά τι αίσχος είναι αυτό! Δυστυχώς, μιας και δεν μένω κοντά στην περιοχή και δεν έχει τύχει να περάσω πρόσφατα, δεν είχα συνειδητοποιήσει το μέγεθος του προβλήματος!

Να κλάψω δεν έχει νόημα. Να βρίσω το κράτος και την κυβέρνηση πάλι μόνο προσωπική ευχαρίστηση ίσως προσφέρει. Να καταραστώ τον τόπο μου το θεωρώ αντιδεοντολογικό και εξτρεμιστικό.

Λύσεις έχει να προτίνει κανείς? Τουλάχιστον έναν ήρεμο τρόπο αντίδρασης για να γίνει κάτι?
Ναι ναι, ξέρω. Θα μου πείτε πως ζω σε μια παραμυθένια ουτοπία, και πως εντό στο Ελλάντα ντεν πρόκειται να κουνητεί ούτε μύγκα, όσον αφορά κινητοποιήσεις. Αλλά δυστυχώς θέλω να είμαι αισιόδοξος και ονειροπόλος. Αλλά για να έχουν όνειρα και τα παιδιά μου, και τα παιδιά των παιδιών μου...

Είστε παραπάνω από ευπρόσδεκτοι να πείτε κάτι με ένα σχόλιο σας. Από την πλήρη απάθεια, κάτι είναι και αυτό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου